Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw wymiaru zobowiązań podatkowych w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo
- Nazwa i adres jednostki :
Urząd Gminy w Sztutowie
Ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
- Określenie stanowiska; stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw wymiaru zobowiązań podatkowych
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Planowany termin zatrudnienia – 15 grudnia 2021rok
Zatrudnienie na czas nieokreślony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych : w miesiącu październiku 2021r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu rachunkowości, ekonomii, finansów, bankowości. - znajomość przepisów prawa: ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa ordynacja podatkowa, ustawa o samorządzie gminnym
• znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
V. Wymagania dodatkowe:
• preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego na
stanowiskach związanych z księgowością,
• umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość
nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze
stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji
powierzonych zadań, dyspozycyjność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych podatku rolnego, podatku leśnego,
łącznego zobowiązania pieniężnego oraz podatku od nieruchomości dla osób fizycznych
i prawnych,
2. Prowadzenie rejestru odpisów i przypisów zobowiązań pieniężnych, podatku rolnego,
podatku leśnego oraz podatku od nieruchomości osób fizycznych i prawnych,
3. Prowadzenie spraw z zakresu zwolnień i ulg podatkowych,
4. Prowadzenie postępowania podatkowego,
5. Przygotowywanie decyzji z zakresu umorzeń i odroczeń podatkowych (podatek rolny,
podatek od nieruchomości),
6. Prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie zgodności składanych informacji
w sprawie podatku od nieruchomości ze stanem faktycznym,
7. Prowadzenie bieżącej analizy składanych informacji w sprawie podatku od nieruchomości,
podatku rolnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego z posiadaną w tym zakresie
dokumentacją,
8. Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej,
10. Przygotowywanie opinii dotyczącej ulg podatkowych i opłat stanowiących dochód gminy,
a pobieranych przez Urząd Skarbowy,
11. Wydawanie zaświadczeń wynikających z ustaw podatkowych,
12. Przygotowywanie projektów uchwał podatkowych,
13. Realizacja postanowień ustawy o podatku akcyzowym,
14. Sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy publicznej
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
• kontakty z klientami zewnętrznymi,
VII. Wymagane dokumenty:
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
- CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej j kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „ Oferta pracy na stanowisko wymiaru zobowiązań podatkowych„
do dnia 6 grudnia 2021 do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
9) Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca) .
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Zapraszamy do składania ofert.
Sztutowo, dnia 2021.11.23 Wójt Gminy
Robert Zieliński
Załączniki