Wydanie nr 298 / 2024   

 

czwartek, 16 październik 2025 13:18

Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego z dnia 2025.10.16

Napisał

Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego z dnia 2025.10.16

Starosta Nowodworski, zgodnie z postanowieniami art. 10, art. 49 i art. 61 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.) oraz art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311), podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 2025-09-16 (skorygowany w dniu 2025-10-15), złożony przez Pana Macieja Potrzebowskiego, działającego w imieniu Burmistrza Nowego Dworu Gdańskiego, z siedzibą: ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Kościuszki od ul. Mickiewicza do ul. Dworcowej oraz rozbudowa drogi gminnej ul. Mickiewicza w Nowym Dworze Gdańskim”, zlokalizowanej na poniżej określonych nieruchomościach gruntowych – działkach, położonych w województwie pomorskim, w powiecie nowodworskim, w gminie Nowy Dwór Gdański, obręb 0002 Nowy Dwór Gdański:

349, 167, 348/10, 807/1, 338/2, 338/1, 596, 595, 801, 601/7, 611, 597/6 (597/7, 597/8, 597/9, 597/10), 600/1, 601/5 (601/12, 601/13), 602/1 (602/5, 602/6), 602/3 (602/7, 602/8), 605/1 (605/3, 605/4), 594, 807/2, 347, 346, 342, 343, 334, 333, 332, 826, 645, 646, 339, 340, 588/4, 589, 615, 614, 613, 612, 610, 608, 607, 644, 598 (598/1, 598/2), 651, 330, 601/9, 830.

* w nawiasach podano numery działek po podziale

* pogrubioną czcionką zaznaczono działki rozgraniczające teren pasa drogowego

Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zatwierdza się projekt podziału nieruchomości.

W związku z powyższym informuję strony postępowania, właściwe organy administracji rządowej i samorządowej oraz właścicieli, zarządców i użytkowników terenów objętych inwestycją, o możliwości składania wniosków, uwag lub zastrzeżeń dotyczących przedmiotowej sprawy, a także o możliwości wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie:

- w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim, w Wydziale Architektury i Budownictwa (pokój nr 8), w poniedziałki, wtorki, czwartki w godzinach od 730 do 1530, w środy w godzinach od 730 do 1630 oraz w piątki w godzinach od 730 do 1430, po uprzednim  telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 55 247-36-68, 55 247-36-71 wew. 103 lub 161,

- mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub a.jachimczyk@nowydworgdanski.pl,

- pocztą tradycyjną,

- drogą elektroniczną za pośrednictwem e-PUAP.

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

z up. STAROSTY

Lubomir Głowacki

WICESTAROSTA

 

AB.710.4.2025.AJ

Skomentuj