Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego z dnia 2025-06-10
Starosta Nowodworski, zgodnie z postanowieniami art. 10, art. 49 i art. 61 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311), podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 2025-01-15 (uzupełniony w dniu 2025-05-21), złożony przez Pana Macieja Potrzebowskiego, działającego w imieniu Burmistrza Nowego Dworu Gdańskiego, z siedzibą: ul. Wejhera 3, 82-100 Nowy Dwór Gdański, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2306G polegająca na budowie ścieżki rowerowej”, zlokalizowanej na poniżej określonych nieruchomościach gruntowych – działkach, położonych w województwie pomorskim, w powiecie nowodworskim, w gminie Nowy Dwór Gdański, obręb 0017 Starocin:
120, 49/2, 50/2, 63/2, 61/4, 64/2, 82/12, 82/14, 82/15, 82/22, 98/2, 99/4, 100/2, 101/2, 49/1 (49/3, 49/4), 50/1 (50/3, 50/4), 63/1 (63/3, 63/4), 61/5 (61/7, 61/8), 82/11 (82/27, 82/28), 82/13 (82/29, 82/30), 82/18 (82/31, 82/32), 82/19 (82/33, 82/34), 82/20 (82/37, 82/38), 82/21 (82/35, 82/36), 87 (87/1, 87/2), 98/1 (98/3, 98/4), 99/3 (99/7, 99/8), 99/2 (99/5, 99/6), 100/1 (100/3, 100/4), 101/1 (101/4, 101/5), 68/1, 68/2.
* w nawiasach podano numery działek po podziale
* pogrubioną czcionką zaznaczono działki rozgraniczające teren pasa drogowego
Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zatwierdza się projekt podziału nieruchomości.
W związku z powyższym informuję strony postępowania, właściwe organy administracji rządowej i samorządowej oraz właścicieli, zarządców i użytkowników terenów objętych inwestycją, o możliwości składania wniosków, uwag lub zastrzeżeń dotyczących przedmiotowej sprawy, a także o możliwości wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie:
- w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim, w Wydziale Architektury i Budownictwa (pokój nr 8), w poniedziałki, wtorki, czwartki w godzinach od 730 do 1530, w środy w godzinach od 730 do 1630 oraz w piątki w godzinach od 730 do 1430, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 55 247-36-68, 55 247-36-71 wew. 103 lub 161,
- mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- pocztą tradycyjną,
- drogą elektroniczną za pośrednictwem e-PUAP.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. STAROSTY
Lubomir Głowacki
WICESTAROSTA
AB.710.2.2025.AJ