Wydanie nr 88 / 2023   

 

sobota, 02 kwiecień 2022 13:06

Czy kubek to dobry pomysł na gadżet firmowy i promocyjny?

Napisał
Czy kubek to dobry pomysł na gadżet firmowy i promocyjny? Czy kubek to dobry pomysł na gadżet firmowy i promocyjny? mat.prasowe

Czy kubek to dobry pomysł na gadżet firmowy i promocyjny?

Kubek to dość uniwersalne naczynie. Stosujemy go w domu, w pracy, pijemy z niego herbatę w restauracji. Znajdziemy go w hotelu, w biurze, w kawiarni i wielu innych miejscach. Nic więc dziwnego, że sporo firm decyduje się właśnie na takie gadżety reklamowe. Kubki z pewnością dotrą do wielu potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy firma specjalizuje się w gastronomii, czy jednak nie.

Dlaczego kubki są tak popularnymi gadżetami reklamowymi?

Kubek to naczynie, w którym podajemy dzieciom sok, kakao, herbatę. Jest to część naszego kuchennego wyposażenia, które przydaje się praktycznie codziennie. Spotykamy je w wielu miejscach. Nic więc dziwnego, że wiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że kubki mają dużą moc w kwestii reklamy. Choć większość firm korzysta z reklamy w telewizji, radio i innych odbiornikach, nie każdego na to stać, ponieważ za kilka sekund na antenie trzeba zapłacić bardzo duże pieniądze. Niekiedy daje to marne efekty, za to kubek reklamowy jest reklamą do momentu, kiedy nie zostanie rozbity i wyrzucony.

Kubek reklamowy to rewelacyjna opcja dla wielu biznesów, nie tylko tych dużych, ale również średnich i małych. Decydując się na kubek reklamowy, wcale nie musisz być połączony z gastronomią. Kubeczki reklamowe to doskonały pomysł na reklamę, a dzieje się tak, ponieważ każda osoba, która otrzyma kubek, będzie miała wrażenie, że jest to apel skierowany konkretnie do niej. Takie personalne zagranie może być bardzo skuteczne, jeśli chodzi o marketing. Reklama w mediach czy w radio nie daje takich efektów, ponieważ każdy z nas wie, jak ogromna rzesza osób ogląda ten sam kanał w tym samym czasie.

Nic więc w tym dziwnego, że biznesmani decydują się na kubek, jako formę reklamy. W ten sposób można jedynie zyskać przychylność konsumentów, a nie ich niechęć, jak w przypadku reklam telewizyjnych.

Inwestowanie w gadżety promocyjne – dlaczego warto?

Różnorodne gadżety reklamowe są znacznie lepszym wyborem dla firmy, aniżeli inne formy reklamy. Choć wielu osobom nieustannie kojarzą się z bylejakością, obecne czasy nie pozwalają na to. Firmy oferujące gadżety reklamowe są naprawdę solidne, a produkty, które sprzedawane są z setkach i tysiącach nakładów, mimo niskich cen, są naprawdę świetnej jakości. Kubek reklamowy jest idealnym sposobem komunikacji na linii przedsiębiorca-klient. Ponadto, kubek z logo Twojej firmy czy z cechującym je motto będzie też idealnym upominkiem dla pracowników, którzy odchodzą, przyszłych pracowników, a także dla rodziny.

Kubeczki reklamowe z nadrukiem

Promocja przy pomocy kubków reklamowych jest naprawdę skuteczna. Widać to chociażby po tym, że kubki są jednymi z najczęściej wybieranych gadżetów, a jak podają profesjonalne agencje zajmujące się oznaczaniem produktów, gadżety nie odchodzą do lamusa, wręcz przeciwnie. 

Niezależnie od tego, czy masz w domu jeden kubek, czy cały zapas kubków, kolejny nie zrobi Ci różnicy, a może okazać się tym ulubionym, w którym codziennie będziesz wypijał kawę. Tym samym, staniesz się chodzącą reklamą tej firmy, której logo będzie się na kubku znajdowało.

Skomentuj