Wydanie nr 148 / 2024   

 

wtorek, 27 maj 2025 20:15

Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa

Napisał
Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa

Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 
82- 110 Sztutowo
 
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Sztutowie
Ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
 
Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Planowany termin zatrudnienia – 01 lipca 2025 r.

Zatrudnienie na czas nieokreślony.
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu kwiecień 2025 r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
  • obywatelstwo polskie,
    • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia,
    • wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu administracji, zagospodarowania przestrzennego, prawa
    • znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego
    • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
Wymagania dodatkowe:


preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego
• umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
  1. planowanie, przygotowywanie do uchwalenia i realizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego oraz studium uwarunkować
    i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy,
  2. wydawanie zaświadczeń,  wypisów  i  wyrysów  oraz  informacji  z  zakresu  planowania  i zagospodarowania przestrzennego
  3. prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
  4. współpraca z instytucjami, organami realizującymi zadania z zakresu zagospodarowania przestrzennego,
  5. prowadzenie spraw w zakresie podziału i rozgraniczenia nieruchomości
    z uwzględnieniem zgodności projektu podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie decyzji i postanowień z tym związanych,
  6. nadzór i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej
    i adiacenckiej,
  7. prowadzenie spraw z zakresu wyłączeń gruntów rolnych i leśnych z produkcji,
  8. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych,
  9. uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej
    w pasach drogowych,
  10. prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.
  11. kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku Zarządcy, realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi,
  12. prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie,
  13. współpraca ze stanowiskiem ds. inwestycji i remontów i gospodarki nieruchomości
  14. sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
• kontakty z klientami zewnętrznymi,
 
Wymagane dokumenty:
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
• CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie, iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
 
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej j kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i drogownictwa ” do dnia 9 czerwca 2025 r do godziny 15.00.
 
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
 
 Informacje dodatkowe:

1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca) 
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Zapraszamy do składania ofert.
Z up. Wójta Gminy
Anna Góra
Sekretarz Gminy
Sztutowo, dnia 2025.05.27   

                                      

oswiadczenia_przy_rekrutacji_2-1

klauzula_informacyjna_rodo1

KWESTIONARIUSZ-OSOBOWY-DLA-OSOBY-UBIEGAJĄCEJ-SIĘ

Skomentuj