Wydanie nr 365 / 2024   

 

piątek, 13 grudzień 2024 19:26

Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego z dnia 2024-12-13

Napisał

Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego z dnia 2024-12-13

Starosta Nowodworski, zgodnie z postanowieniami art. 10, art. 49 i art. 61 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572) oraz art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. – o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311), podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek Burmistrza Nowego Dworu Gdańskiego złożony w dniu 19.11.2024 r., wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Budowa drogi gminnej wzdłuż ul. Obrońców Westerplatte w Nowym Dworze Gdańskim”, zlokalizowanej na poniżej określonych nieruchomościach gruntowych – działkach, położonych w województwie pomorskim, w powiecie nowodworskim, w gminie Nowy Dwór Gdański, obręb 0002 Nowy Dwór Gdański:

A. Działki w liniach rozgraniczających teren pasa drogowego drogi gminnej:

831, 348/18 (348/16), 348/5, 348/6, 577/1, 829/3, 587/2, 580/4, 586/2, 585/2, 581/2;

B. Działki, z których korzystanie będzie ograniczone, dla realizacji prac określonych w projekcie budowlanym:

349, 577/4, 577/5, 583, 588/4.       

*w nawiasie podano numer działki przed podziałem według oznaczeń w ewidencji gruntów

Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji  w zakresie dróg publicznych, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zatwierdza się projekt podziału nieruchomości.

W związku z powyższym informuję strony postępowania, właściwe organy administracji rządowej i samorządowej oraz właścicieli, zarządców i użytkowników terenów objętych inwestycją, o możliwości składania wniosków, uwag lub zastrzeżeń dotyczących przedmiotowej sprawy, a także o możliwości wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie:

- w Urzędzie Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim, w Wydziale Architektury i Budownictwa (pokój nr 8), w poniedziałki, wtorki, czwartki w godzinach od 730 do 1530, w środy w godzinach od 730 do 1630 oraz w piątki w godzinach od 730  do 1430, po uprzednim  telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 55 247-36-68, 55 247-36-71 wew. 103 lub 161,

- mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

- pocztą tradycyjną,

- drogą elektroniczną za pośrednictwem e-PUAP.

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

z up. STAROSTY
Lubomir Głowacki
WICESTAROSTA

AB.710.3.2024.AJ

Skomentuj



joomla

 Żuławy TV - Regionalna Telewizja z powiatu nowodworskiego.

+48 513 829 291  kontakt@zulawytv.pl