Wydanie nr 357 / 2024   

 

poniedziałek, 27 listopad 2023 23:28

Od poniedziałku (27.11) w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim został uruchomiony system kolejkowy do obsługi spraw związanych z rejestracją pojazdów oraz praw jazdy.

Napisał

Od 27 listopada br. (poniedziałek) w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim zostanie uruchomiony system kolejkowy do obsługi spraw związanych z rejestracją pojazdów oraz praw jazdy.

Interesanci będą mogli zarejestrować się w kolejce poprzez:

  1. rezerwację internetową (możliwość dokonania rezerwacji dostępna od 26.11.2023 r) na stronie: https://bezkolejki.eu/spndg - możliwość rezerwacji wizyty na konkretny, wybrany dzień i godzinę, 
  2. osobiście - korzystając z biletomatu (możliwość dostępna od 27.11.2023 r.) zlokalizowanego w Starostwie Powiatowym w Nowym Dworze Gdańskim, (parter, obok tablicy informacyjnej) – możliwość rezerwacji wizyty w danym dniu, poprzez pobranie biletu.

Nowe rozwiązania wprowadzane są w celu zwiększenia efektywności obsługi klientów Urzędu oraz stanowią odpowiedź na sugestie zgłaszane przez interesantów, zwłaszcza w kontekście rosnącej liczby spraw, które są realizowane w Wydziale Komunikacji.

Aby sprostać oczekiwaniom oraz usprawnić procesy rejestracji pojazdów i wydawania praw jazdy, zakupiliśmy nowoczesny system kolejkowy. Ten elektroniczny system umożliwia zarówno osobiste, jak i internetowe rezerwowanie wizyt w Wydziale Komunikacji naszego Starostwa. Obecnie system przechodzi etap testów i jest dostosowywany do bieżących potrzeb

- informuje Barbara Ogrodowska, wicestarosta.

Dzięki wprowadzeniu systemu kolejkowego, oczekujemy na poprawę efektywności obsługi klientów, skracając czas oczekiwania oraz eliminując niepotrzebne niedogodności. Zintegrowane podejście do zarządzania wizytami przyczyni się do bardziej sprawnego przebiegu procesów związanych z rejestracją pojazdów oraz wydawaniem praw jazdy, co stanowi istotny krok w kierunku podniesienia jakości usług świadczonych przez Wydział Komunikacji Starostwa.

Mamy nadzieję, że nowe rozwiązania będą sprzyjały pozytywnemu doświadczeniu klientów Urzędu oraz będą efektywną odpowiedzią na ich potrzeby i oczekiwania. Wprowadzenie systemu kolejkowego to krok w kierunku nowoczesności i lepszej obsługi mieszkańców naszego regionu- dodaje wicestarostka.

Skomentuj