Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Sztutowie
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
Określenie stanowiska; stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw inwestycji i drogownictwa
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Planowany termin zatrudnienia – 03 listopada 2022 rok
Zatrudnienie na czas nieokreślony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w sierpniu 2022 r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie średnie lub wyższe preferowane z zakresu z budownictwa,
geodezji
- znajomość przepisów prawa: ustawy kodeks postępowania administracyjnego , ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych , ustawy prawo budowlane , ustawy Prawo zamówień publicznych
• znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
VI. Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego na
stanowiskach związanych z budownictwem.
• umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość
nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze
stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji
powierzonych zadań, dyspozycyjność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów
w obiektach komunalnych.
w obiektach komunalnych.
2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców
robót poprawkowych.
robót poprawkowych.
3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na
zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.
zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.
4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami
i stanem faktycznym.
5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej
w pasach drogowych.
6. Nadzór nad realizacją inwestycji i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy.
7. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów
komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.
komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.
8.Opracowywanie okresowych programów i planów inwestycyjnych oraz
sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, zlecanie zastępstwa inwestorskiego
i przygotowywanie umów w tym zakresie.
sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, zlecanie zastępstwa inwestorskiego
i przygotowywanie umów w tym zakresie.
9. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji
i remontów obiektów komunalnych.
i remontów obiektów komunalnych.
10. Kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem
zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi umowami.
11. Weryfikacja kosztów i faktur do uruchamiania ich płatności.
12. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz
remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji
i remontów.
remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji
i remontów.
13. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich
urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku
Zarządcy, realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych
nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi
i niemieszkalnymi.
Zarządcy, realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych
nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi
i niemieszkalnymi.
14. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.
15. Opracowywanie planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie.
16. Sporządzanie i przekazywanie na odpowiednie stanowisko OT – przyjęcie środka trwałego
po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji.
po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji.
17. Sporządzanie sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
18. Ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania Wieloletniego
Planu Finansowego.
Planu Finansowego.
19. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie
ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych
i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów
dokumentacji techniczno – projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo –
rzeczowych.
ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych
i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów
dokumentacji techniczno – projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo –
rzeczowych.
20. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów,
chodników i obiektów mostowych.
chodników i obiektów mostowych.
21. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników
i obiektów mostowych.
i obiektów mostowych.
22. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego
przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych.
przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych.
23. Prowadzenie spraw „małej architektury” tj. place zabaw, skwery itp.,
24. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na
lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.
24. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na
lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.
25.Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony
na potrzeby prowadzonych postępowań.
na potrzeby prowadzonych postępowań.
26. Sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
27. Przekazywanie na stanowisko Zamówień Publicznych i pozyskiwania środków
zewnętrznych podpisanych przez Wójta umów powyżej 5000 zł celem nadania numeru
umowy i rejestracji w Centralnej ewidencji umów .
28. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
29. Realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tym
zakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych.
zakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych.
VIII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
• kontakty z klientami zewnętrznymi,
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
• kontakty z klientami zewnętrznymi,
IX. Wymagane dokumenty:
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
- CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy
zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o
• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o
zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza
skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach
samorządowych
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw
publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego
• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie, iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
X. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w
Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „ Oferta pracy na stanowisko inwestycji i drogownictwa”
w terminie do dnia 30 września 2022r do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
XI. Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca) .
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Zapraszamy do składania ofert.
Sztutowo, dnia 2022.09.14 Wójt Gminy
Robert Zieliński