Cyfrowa gmina, cyfrowy urząd- mniej papierów i druków. Podpisana umowa na realizację zadania dostawy systemu e-usług
Burmistrz Jacek Michalski podpisał umowę z firmą ZETO Projekt Sp. z o.o. na realizację zadania dostawy systemu e-usług i elektronicznego obiegu dokumentów wraz z wdrożeniem i opieką autorską w ramach projektu Cyfrowa Gmina w Gminie Nowy Dwór Gdański”.
Zadanie obejmuje:
1) dostawę licencji oprogramowania Platformy e-Usług,
3) dostawę licencji oprogramowania Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
4) wdrożenie oprogramowania Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
5) uruchomienie e-usług publicznych:
a) Prowadzenie spraw w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych.
b) Prowadzenie spraw w zakresie podatku od nieruchomości od osób prawnych.
c) Prowadzenie spraw w zakresie podatku rolnego od osób fizycznych.
d) Prowadzenie spraw w zakresie podatku rolnego od osób prawnych.
e) Prowadzenie spraw w zakresie podatku leśnego od osób fizycznych.
f) Prowadzenie spraw w zakresie podatku leśnego od osób prawnych.
g) Prowadzenie spraw w zakresie podatku od środków transportowych.
h) Prowadzenie spraw w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6) dostawę licencji Zintegrowanego Systemu Dziedzinowego,
7) wdrożenie Zintegrowanego Systemu Dziedzinowego.
Łączny koszt przedsięwzięcia to 531 852,00 zł
Projekt został wsparty środkami finansowymi z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Programu Operacyjnego Cyfrowa Polska na lata 2014 – 2020, Osi V „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU”, Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia i otrzymał dofinansowanie w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina.