Wydanie nr 116 / 2023   

 

środa, 11 marzec 2020 19:26

Ogłoszenie o zatrudnieniu na czas określony - stanowisko d/s geodezji, zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony środowiska

Oferta  pracy Urzędu Gminy w Sztutowie. Ogłoszenie o zatrudnieniu na czas określony - stanowisko d/s geodezji, zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony środowiska

 

Wójt Gminy Sztutowo informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę o pracę na czas określony (umowa na zastępstwo) na stanowisko urzędnicze do spraw geodezji, zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony środowiska w Urzędzie Gminy  w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo.

 

  1. Wymiar czasu pracy – 1 etat
  2. Niezbędne wymagania od kandydatów:
    •  obywatelstwo polskie,
    •  pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    •  brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia,
    • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe administracyjne, ochrona środowiska, prawnicze.
    • znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych,  ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o odpadach oraz innych przepisów wynikających z zakresu obowiązków
    • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
  • dobra znajomość obsługi komputera
  1. Wymagania dodatkowe:
    • preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
    • umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.
  2. Zadania wykonywane na stanowisku:

-Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach związanych z realizacją przedsięwzięć.

-Prowadzenie spraw z zakresu ustawy o ochronie środowiska, ustawy prawo energetyczne  oraz ustawy o ochronie przyrody,  a w szczególności:

-inicjowanie i nadzór prac związanych z  programem ochrony środowiska dla terenu Gminy Sztutowo,

-inicjowanie i nadzór nad opracowaniem i aktualizacją programu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Sztutowo,

-prowadzenie spraw w zakresie opracowywania projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe,

-inicjowanie przedsięwzięć zmierzających do zadrzewiania i urządzania terenów zielonych, nadzór nad zalesianiem,

-prowadzenie spraw w  zakresie  usuwanie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości oraz ustalanie opłat z tego tytułu,

-wykonywanie czynności kontrolnych wynikających z ustawy o ochronie środowiska, ustawy o ochronie przyrody oraz ustawy prawo energetyczne.

-Planowanie, przygotowywanie do uchwalenia i realizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.

-Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji  inwestycji celu publicznego.

-Współpraca z instytucjami, organami realizującymi zadania z zakresu zagospodarowania przestrzennego.

-Prowadzenie spraw w zakresie podziału i rozgraniczenia nieruchomości z uwzględnieniem zgodności projektu podziału z miejscowym  planem zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie decyzji i postanowień z tym związanych.

-Nadzór i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej i adiacenckiej.

-Prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznaczeniem ulic i numeracji budynków na  terenie gminy.

-Prowadzenie spraw z zakresu wyłączeń gruntów rolnych i leśnych z produkcji.

-Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań.

-Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.

-Realizacja ustawy – Prawo zamówień publicznych na zajmowanym stanowisku oraz ścisła współpraca w tym zakresie z pracownikiem ds. zamówień publicznych.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    • stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej:
    • obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
    • kontakty z klientami zewnętrznymi,
    • praca w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie.
    • w miesiącu lutym 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    • podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
    • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
  • CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
    • kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18-go roku życia (ksero dowodu osobistego),
    • kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

List motywacyjny oraz CV należy opatrzyć klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/670 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L Nr 119 s.1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko urzędnicze do spraw geodezji, zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony środowiska.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w w/w  celach jest Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55 , 82-110 Sztutowo.

 

Zgodnie  z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/670 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. Urz. UE L Nr 119 s.1 osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo :

- żądania dostępu do danych osobowych,

- sprostowania, usunięcia lub ograniczenie przetwarzania  danych osobowych,

- wniesienia sprzeciwu,

- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.  

Zapoznałem (am) się treścią powyższego.

Przyjmuję do wiadomości fakt publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie w wymogami  ustawy z  dnia 21 listopada 2008r . o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz.1282).

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
    Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko do spraw geodezji,  zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony środowiska”

do dnia 25 marca 2020 r. do godziny 15.00.

 

Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomiono telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.

  1. Informacje dodatkowe:
  2. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
  3. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku (skierowanie wystawia pracodawca).
  4. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  5. Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat , a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
    5.  Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie  z Krajowego Rejestru Karnego”.
  6. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.

 

Zapraszamy do składania ofert.  

 

Sztutowo, dnia 11.03.2020 r.

OGŁOSZENIE W ZAŁĄCZENIU

Skomentuj