Wydrukuj tę stronę
czwartek, 04 grudzień 2025 18:15

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania funduszy uzupełniających na działania w obszarze gospodarki odpadami

Napisał

Wójt Gminy Sztutowo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw pozyskiwania funduszy uzupełniających na działania w obszarze gospodarki odpadami w ramach projektu pn. Wdrożenie Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego (PGOWP) uwzględniającego hierarchię sposobów postępowania z odpadami komunalnymi oraz zasady gospodarki cyrkularnej (GOZ), realizowanego przy dofinansowaniu z programu LIFE Unii Europejskiej oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej LIFE23-IPE-PL-LIFE Pom GOZilla.PLktórego Gmina Sztutowo jest partnerem.

  1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo
  2. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze
  3. Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw pozyskiwania funduszy uzupełniających na działania w obszarze gospodarki odpadami.
  4. Wymiar czasu pracy – 1/1 etat.
  5. Rodzaj umowy: umowa na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
  6. Przewidywany termin zatrudnienia: 1 stycznia 2026 r.
  7. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu listopadzie 2025 wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
  8. Niezbędne wymagania od kandydatów:
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe o kierunku ochrona środowiska lub pokrewne, lub ekonomiczne, lub administracyjne,
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu ochrony środowiska, w tym ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość systemu gospodarki odpadami prowadzonej w Gminie Sztutowo.
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  1. Wymagania dodatkowe:
  • preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, co najmniej roczny staż pracy przy wykonywaniu podobnych czynności (np. doświadczenie w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie załączników, znajomość procedur składania i wyboru wniosków o dofinansowanie, pojęcie kryteriów oceny, doświadczenie w kontroli, itp.)
  • zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • monitorowanie naborów oraz dostępnych źródeł finansowania przedsięwzięć w obszarze gospodarki odpadami, obejmujących zarówno działania twarde (inwestycyjne, infrastrukturalne) oraz miękkie (edukacyjne, informacyjne) – środki zagraniczne: UE, norweskie, krajowe, regionalne.
  • bieżąca współpraca z Centrum Wsparcia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.
  • analiza regulaminów i wymogów w ramach dostępnych naborów finansowania.
  • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie wraz z opisem projektu, budżetem, harmonogramem.
  • kompletowanie wymaganych danych i niezbędnej dokumentacji projektowej przy współpracy z innymi komórkami urzędu lub jednostkami gminy.
  • koordynacja procesu składania wniosków oraz uzupełnianie dokumentów na wezwania instytucji oceniających.
  • wsparcie przy realizacji i rozliczaniu projektów (przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, kontakt z instytucjami finansującymi oraz nadzorującymi realizację projektów).
  • prowadzenie rejestru wniosków i przekazywanie informacji na temat złożonych wniosków i pozyskanych środkach na realizację projektów do Centrum Wsparcia UMWP.
  • udział w spotkaniach i szkoleniach związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na finansowanie projektów.
  • reprezentowanie gminy w sprawach związanych z realizacją projektów oraz nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami realizującymi projekty.
  • inicjowanie oraz prowadzenie projektów partnerskich z jednostkami samorządu i lokalnymi organizacjami w ramach współpracy – w zakresie gospodarki odpadami i GOZ,
  • współpraca ze stanowiskiem ds. gospodarki odpadami komunalnymi, stanowiskiem ds. ochrony środowiska oraz ze stanowiskiem ds. pozyskiwania środków zewnętrznych,
  • przygotowanie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków,
  • współpraca z pracownikiem ds. zamówień publicznych w zakresie opracowywania materiałów merytorycznych do postępowań ws. udzielania zamówień publicznych wynikających z zakresu realizacji projektu GOZilla,
  • realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
  • pełnienie zastępstwa pracownika ds. gospodarki odpadami komunalnymi w zakresie wspierającym realizację projektu GOZilla,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy w zakresie wspierającym realizację projektu GOZilla.
  1. Wymagane dokumenty:
  • podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
  • kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia
    i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  1. Termin i miejsce złożenia dokumentów:

do dnia 15 grudnia 2025 r. do godz. 15.00.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo w sekretariacie, albo przesłać na adres Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze do pozyskiwania funduszy uzupełniających na działania w obszarze gospodarki odpadami”.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.

  1. Informacje dodatkowe:
  • Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
  • Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku (skierowanie wystawia pracodawca).
  • Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  • Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
  • Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”.
  • Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.

Zapraszamy do składania ofert.

Z up. Wójta Gminy Sztutowo

Anna Góra

Sekretarz Gminy

Niezbędne załączniki do oferty dostępne są na stronie >>>  BIP

Stanowisko powstało w ramach realizacji projektu LIFE23-IPE-PL-LIFE Pom GOZilla.PL, 100 % wynagrodzenia będzie finansowane w ramach projektu