Wydanie nr 118 / 2023   

 

wtorek, 12 marzec 2024 11:11

Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego z dnia 2024-03-12 Wyróżniony

Napisał

Obwieszczenie Starosty Nowodworskiego z dnia 2024-03-12

Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 311) oraz art. 10, art. 49 i art. 61 ust. 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego  (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.),

                                               

STAROSTA NOWODWORSKI PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI

informację, iż na wniosek z dnia 2024-01-12, uzupełnionego w dniu 2024-02-21, złożonego przez Wójta Gminy Stegna, z upoważnienia, którego występuje Pani Izabela Filipowska, ul. Kartuska 243, 80-122 Gdańsk, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.:

„budowa odcinka drogi gminnej na działce nr 45/17 obr. 0015 Stegna,” polegającej na:

-budowie odcinka drogi gminnej w Stegnie, w zakresie budowy jezdni, pobocza gruntowego, zjazdów, a także budowie oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego, budowie miejsc postojowych i wycince drzew, wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi dla ww. infrastruktury,

-przebudowie skrzyżowania dróg powiatowych wraz z przebudową odcinka drogi powiatowej  nr P2325G (ul. Morska) w zakresie przebudowy jezdni drogi powiatowej, przebudowie miejsc postojowych i zjazdów, a także budowie oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi dla ww. infrastruktury, 

przewidzianej do realizacji na nieruchomościach lub ich częściach położonych w miejscowości Stegna,

- w obrębie ewid. 0015 Stegna:  działki nr  45/17 (45/31, 45/32), 1252/7, 45/20, 1585/1, 1252/6, 1584, 1585/2, 1586,  w jednostce ewid. 221004_2 Stegna,

*gdzie w odniesieniu do działki ulegającej podziałowi:

przed nawiasem podano numer działki przed podziałem, a w nawiasie (numer działki po podziale włączonej w pas drogowy, numer działki po podziale pozostającej u dotychczasowego właściciela)

Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zatwierdza się projekt podziału nieruchomości.

Zgodnie z art. 11d ust. 5 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, niniejsze zawiadomienie doręcza się wnioskodawcy, właścicielom lub użytkownikom wieczystym nieruchomości, objętych wnioskiem o wydanie tej decyzji, na adres wskazany w katastrze nieruchomości. Doręczenie zawiadomienia na adres wskazany w katastrze nieruchomości jest skuteczne.

Zgodnie z art. 11d ust. 9 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z dniem niniejszego zawiadomienia nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem tego zakazu jest nieważna.

W związku z powyższym informuje się strony postępowania, właściwe organy administracji rządowej i samorządowej oraz właścicieli, zarządców i użytkowników terenów objętych inwestycją, że z zebranymi materiałami w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej można zapoznać się, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od dnia ukazania się w/w obwieszczenia w prasie lokalnej, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, pokój nr 8,

(pod nr tel. 55 247-36-68, 55 247-36-71 wew. 103 lub 161) lub mailowy (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) drogą elektroniczną, pocztą tradycyjną, za pośrednictwem e-PUAP (godziny przyjmowania interesantów: poniedziałki, wtorki, czwartki w godzinach od 730 do 1530, w środy w godzinach od 7.30 do 16.30 oraz w piątki w godzinach od 7.30 do 14.30), na adres Starosty Nowodworskiego..

Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie przez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.

                                                                                                                    

Z up. STAROSTY

mgr inż. Barbara Ogrodowska

Wicestarosta Nowodworski                                                                                   

                                                                                                         

Skomentuj